1. Fogadj minden vendéget úgy, mintha az otthonodba hívnád be. Még ha nem is hozzád jelentkezett be a szalon vendége, üdvözöld, ültesd le, kínáld olvasnivalóval, kérdezd meg hogy van, elegyj vele könnyed beszélgetésbe. A vendégek szeretik, ha nem csak "egy időpont"-ként kezelik őket. Barátságossággal, kedvességgel és egy kis odafigyeléssel te leszel az Év Szalondolgozója.
2. Akármennyire is úgy érzed, hogy a vendéggel jól kijössz, ne felejtsd el, hogy ő elsősorban a vendéged, nem pedig a barátnőd. Te körmöket építesz neki, ő pedig fizet érte. Kivételes esetek persze vannak, de sose becsült alá a szolgáltatásaidat. Kérd el a munkád árát. Sokszor előfordul, hogy a "jó barátok" hirtelen hideg, és kimért vendégekké válnak, az első olyan élethelyzetben, amikor valami emberi segítségre lenne szükséged.
4. Ne kapkodj. Még ha csúszásban vagy is, végezz a tudásod legjavának megfelelő munkát. Ne engedd magad siettetni, és felületes, gyenge minőséget kiadni a kezedből – a vendég hatására sem. Ha késésben vagy, próbálj a lehető legjobban koncentrálni a munkádra, és hozd ki magadból a maximumot. Az eredménnyel te is, és vendéged is elégedettek lesztek.
5. Ne mondj rosszat más munkájáról. Ha a vendéged a legrondább műkörmökkel érkezik hozzád, amit életedben láttál – se kritizáld kolléganőd munkáját. Készítsd el az új körmöket a vendégnek a legjobb tudásod szerint: az különbség magáért fog beszélni.
+1 Tipp: Ne csak mondd, hanem tedd is meg! Akkor is, amikor senki se lát. Amiket a tanulóidnak, vagy a beosztottaidnak mondasz, azt végezd te is pontosan úgy, ahogy tanítod nekik. Mutass példát. Ha azt mondod, minden vendég előtt és után lefertőtleníted az eszközeidet, hát tedd is úgy. Ha azt mondod, köszöntsenek minden belépő vendéget, hát te is tegyél így. Szavaidat a tetteid teszik hitelessé, még ha csak a saját elképzelésedről is van szó.