Profi Vonal

Mítosz, ami MA MÉG bebetonozza az áraid:

Ha az áraid még mindig nem sikerül emelni, akkor keresd a fizetőképesebb ügyfeleket!
Hogyan?

Adj többet, mint a konkurencia! Légy No1 körmös!

Nemcsak a siker elérése, hanem mindig a csúcson lenni. Mert ez a cél!

A Köröm Enciklopédia Webáruháza


Rudnay Krisztina (körömépítő, szakoktató, a Szépvilág Extra Köröm Magazin felelős szerkesztője)

10 egyszerű trükk – hogyan járj egy lépéssel a konkurencia előtt?

2010.03.15. 07:13 | Köröm Enciklopédia | Szólj hozzá!

 

A túlkompenzálás elve:

Nyújts egy picit többet, mint amennyit a vendég elvár a pénzéért. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy csökkentsd a szolgáltatásaid árát. Pont ellenkezőleg! Vigyél bele egy kis plusszt, egy extra figyelmességet, amit a konkurenciád nem – és a vendéged hűségével, és elégedettségével fogja meghálálni.

1. Köszöntsd a belépő vendéget mindig barátságos mosollyal, és üdvözléssel. Mindegy, milyen kedved van. Beszélgetéseitek alatt érdeklődj egy aktuális eseményről, vagy problémáról, amit megosztott veled – így éreztetheted vele, hogy figyelsz rá, és számon tartod az életét. Vigyázz, ne ess át a ló túloldalára. Ne legyél udvariatlan, faggató, vagy bántó.
 
2. Ne várasd a vendéget. Ha mégis várakozásra kényszerül, ezt mondd el neki, ültesd le, vagy helyezd kényelembe, és kínáld őt egy kávéval, üdítővel, olvasnivalóval a várakozás idejére.
 
3. Vezesd körbe vendégeidet a szalonban. A rendszeres manikűrre járó vendégnek mutasd be a pedikűr helységet, ismertesd a szolgáltatásaitokat, és ajánlj neki egy próba-kezelést a legközelebbi látogatása alkalmával.
 
4. Mindig ellenőrizz mindent a szalonodban, hogy rendesen működik-e. Nézd meg, nem égett-e ki egy világítás, elaludt egy mécses, vagy elfogyott a WC papír. A nap folyamán többször járj körbe, és ellenőrizz minden egyes részletet.
 
5. Öltözéked mindig legyen az aktualitásnak megfelelő, és kifogástalan.
 
6. Fordíts különös figyelmet a tisztaságra. Ne felejtsd el az apró részleteket (sarkokat, felületeket, ritkán látható dolgokat) is rendszeresen megtisztítani.
 
7. Vedd magad körül magas szaktudású, barátságos alkalmazottakkal.
 
8. Beszélgess! Ha az alkalom megengedi, eledj barátságos beszélgetésekbe a vendégekkel, vagy az alkalmazottaiddal.
 
9. Kérj visszajelzéseket a vendégektől. Ha valamivel nincsenek 100%-osan megelégedve, kérj tőlük javaslatot a változtatásra, és igyekezz, hogy elégedettségüket növeld.
 
10. Visszajáró vendégeidet ajándékozd meg valamivel, amire tudod, hogy szüksége lehet. Egy ajándék kupon ugyanolyan jó választás lehet, mint egy lakossági termék az otthoni ápoláshoz. Vendéged a kitüntetett figyelemnek biztosan örülni fog.

A bejegyzés trackback címe:

https://profivonal.blog.hu/api/trackback/id/tr981840349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: profi vonal sikeres szalonvezető
süti beállítások módosítása