Profi Vonal

Mítosz, ami MA MÉG bebetonozza az áraid:

Ha az áraid még mindig nem sikerül emelni, akkor keresd a fizetőképesebb ügyfeleket!
Hogyan?

Adj többet, mint a konkurencia! Légy No1 körmös!

Nemcsak a siker elérése, hanem mindig a csúcson lenni. Mert ez a cél!

A Köröm Enciklopédia Webáruháza


Rudnay Krisztina (körömépítő, szakoktató, a Szépvilág Extra Köröm Magazin felelős szerkesztője)

Hogyan betonozd be szalonodba a férfi vendégeket?

2010.03.15. 07:16 | Köröm Enciklopédia | Szólj hozzá!

Hölgyeim, egy újabb réspiac a szakmánkban.
 
Ki lesz az első, aki megnyitja az első „Manikűr-Pedikűr Szépségszalont Férfiaknak”? Vagy csak egyszerűen kettéosztja a szalonját: férfiak kezelésére és nőknek szóló kezelésekre.
 
Mert bizony eljött az idő, hogy potenciális vendégekként gondoljunk a férfiakra is. A mai modern világban a „metroszexualitás” létező fogalom. Az olyan férfiakat hívjuk így, akik az átlagnál több időt fordítanak külsejükre, kifogástalan megjelenésük nagyon fontos, és nem riadnak vissza a kozmetikai kezelésektől, gyantáztatástól, és az otthoni arcpakolásoktól sem. A férfiaknak ez a rétege létezik, és egyre csak bővül.
 
Mit jelent ez számokban?
 
Körülbelül 30%-kal növelheted a bevételeidet, és 17%-kal törzsvendégeid számát, ha professzionális módon kínálsz kifejezetten a férfiak számára szolgáltatást.
Professzionális módon azért, mert a férfiak alapvetően másra vágynak, mint mi, nők. Nézzük részletesen, hogyan „férfiasítsd” át szalonodat és szolgáltatásaidat úgy, hogy az erősebbik nemből is visszatérő, elégedett vendégeket faragj.
 
Színek, kiegészítők

A színek az első, és egyben a leghatározottabb benyomást keltenek bennünk egy adott környezetről. A kiegészítőket, és az egész szalonberendezést megtervezhetet unisex-re, vagy akár kifejezetten férfiaknak szólóra. Használj fa, és fém díszeket, kiegészítőket, bútorokat. Olyan unisex színekkel dolgozhatsz, mint a barna, a beige, a zöld, a kék.
 
Illatok

A második lényeges szempont, amiről az első benyomásunkat megalkotjuk az illatok. A férfiak nem igazán tudnak azonosulni a liquid, vagy a körömlakklemosó erős illatával. Sőt, kifejezetten elriasztja őket. Amennyiben szépségszalonodban megosztva várod férfi- és női vendégeidet is, fontos, hogy kifogástalan szellőző rendszert építs ki. Illatosítókat is használhatsz, de csak diszkréten – és ne felejtsd el, hogy ez nem helyettesíti a megfelelő szellőztetést.
 
Négyszemközt

A férfiak kényelmetlenül érzik magukat, ha a szépség kezelés közben mások is látják őket. Biztosíts számukra külön helységeket a pedikűrhöz, és a manikűrhöz is. Ha ez nem megoldható, leválasztással próbáld meg intimebbé tenni a szolgáltatások végzésének helyét.
 
Kínálj szolgáltatásokat kifejezetten férfiaknak

És ne felejtsd el ezt külön feltüntetni az árlistádon. Még jobb, ha a férfiaknak szánt szolgáltatások listáját külön papírra nyomtatod, így áttekinthetőbb, és a választás is könnyebb lesz. Adj a szolgáltatásoknak olyan nevet, hogy első ránézésre is kiderüljön: ez kifejezetten férfiaknak szól. Egy rövid leírás segít nekik a választásban. Használj illatmentes- vagy unisex illatú krémeket, és koncentrálj egy kiadós masszázsra – ez az, ami a férfi vendégeket a kezelőszékedbe betonozza.
 
Parancsol egy kis olvasnivalót?

Gondoskodj róla, hogy a magazinok között, aminek olvasásával vendégeid elütik az időt várakozás- vagy a kezelés alatt, férfiaknak szóló lapok is legyenek. Autók, házépítés, friss politika. Amennyiben tévé is van a szalonodban, férfi vendégek kezelésénél állítsd a sport csatornára. Könnyebben lekötöd a figyelmét így, mintha a Fashion TV adásai mennének.
 
Ketten könnyebb

Nagyon sok férfi hamarabb összeszedi a bátorságát beülni egy szépségszalon kezelőszékébe, ha a barátnője is vele tart. Kínálj olyan szervíz-csomagokat, amik párosával kedvezményesek. Nem jó ötlet azonban a férfi vendég barátait is becsalogatni az üzletbe, mert haverok társaságában cikibbnek érezhetik a pedikűrt, vagy a manikűrt igénybe venni
 
Kereszt marketing a közeli fitnesz teremmel

Kérd meg a közeli fitnesz termet, hogy kölcsönösen reklámozzátok egymást. Helyezz el kifejezetten férfiaknak szóló szórólapokat, hogy tudják: nemcsak a lányokat várjátok szépülni. Cserébe te is tegyél ki a szalonodba néhány szórólapot, amit a fitnesz teremről. Így törzsvendégeiteket kölcsönösen átadhatjátok egymásnak, és mindenki elégedett lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://profivonal.blog.hu/api/trackback/id/tr281840356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: profi vonal
süti beállítások módosítása